Sunday, March 30, 2014

FATE

assalamualaikum...
Setiap insan telah ditentukan nasibnya sejak dari azali lagi...korang percaya tak? Bila kita dihidupkan..melalui ibu kita..pastu membesar..pastu belajar..pastu bekerja..pastu berkahwin..pastu dapat anak...pastu menda tu akan berputar seperti mana hidup kita diawalnya...hebatkan Allah?? setiap hari ada je cerita dan peristiwa..pastu jd kenangan sampai kita mati...ermm skrang tengah hot citer pasal mh370 n citer saudara kita di uae sana...mohon doa dari kalian agar Allah menunjukkan segala kebenaran...ada yang bijak pandai kata telah hampirnya kedatangan simata satu...Allah..serius kita xmampu nak menghalang dan xmampu nak mencegah tapi..kita mampu berdoa dan berharap kepada yg mencipta...Dia Maha Hebat...Maha Tahu...kita ni hambaNya...untuk ingatan aku n kamu2 sume..amalkan ayat 1-10 terawal dan terakhir surah al-kahfi...moga aku dan kamu2 dilindungi olehNya...dan sekiranya terkorban seperti saudara kita di uae..moga2 mati syahid pengakhirannya...amin..ok...dah lama beno subi tak bekarya semenjak ada si sumayyah ni...uhuhuh tempahan pun asyik tergendala...ataukah mgkn berakhirnya kraf subi ni...dari tahun ke tahun subi dok asyik lagu ni saja...cam nak jual balik pun ada..tapi sayang sgt...adik subi nak beli pun i cam berat jer....kedekut seh...hehehhe...adoii how to do...what to do...ok back to ur room..n kemas!!! cam kapal karam dilautan hindi..cieettt!!! cam nmpk kapal tu karam cmne...ok chowww

#hanya luahan semata2 tiada kaitan hidup @ mati

1 comment:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : melasian77cs@gmail.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete