Saturday, January 21, 2012

ORDE FROM MY STUDENTS.

Salam guys...lepas jer dr hari pendaftaran tu aku dapat tempahan dari 2 3 0rg students...tempahan bukan 1 pc tapi lebih dr 2 pcs seorg...syukur alhamdulillah...jom tengok, maleh nak bebel2...penat otak la ni..

ni order dari ketua seksyen c...dia nak 2 cekak n aku tambah nama sebab dia kata kalo tak bergaduh, warna lain 2 pun dia xmau....senang xpenin kepala aku ni..


 ni pulak bulk order...jom kita tgk sesatu yer..



order masniza 3 little teeth colorful...
cantik tak, the choosen color is request from the owner...
untuk kenangan katanyer...



ni plak for my cousin2 kat memana ntah..hahah korang nak domokun ni korang balik kg k...aku pos kat kg jer...kalo abis nasib bkotrang k...ni gift dari aku.iklas tapi limited (eh, ada ke camtupunyer niat??)



keychain luv ni untuk anak dara shanti,
sorang minat pink, sorang lagi minat ungu..
credit tu Richelle n Rebecca!!!



bulk of luv..
tak siap agi ni..ada lagi...8 lom siap,
tggu yer fifi CNY ni saya siapkan..



order fifi gak ni..ensem tak??? lagi sorang bapak gigi lom siap agi..

TQVM yer sbb percaya dngan tangan saya ni...n TQVM to my inspiration...

ha hari ni 22jan kan...lupa lak ari jadi my dalink....sian dia...dah wish, tapi xdan nak beli adiah..tapi kan (bape banyak tapi daaaa) dok ingat nak wat bantal....erm...kalo jadi la....

okeh segala tempahan leh la inform saya k....sweet.liyana@mail.com

No comments:

Post a Comment