Saturday, November 12, 2011

BERSAWANG..

Salam n very good mornink..erm sunnguh lama aku tak berblogging kat sini...selalu dok jengok blog sendiri tapi xde keupayaan nak bercoret kat sini..dulu org nak berblog aku pun nak gak...dah buat dibionyer aje blog ni...cam tu gak aku punya kraf...memula tu, aku beria-ria buat..sambutan boleh la...tapi aku xdpt sokongan dari suami n kawan2...so cam blog aku gak terkubur camtu jer...kenkadang aku sedey gak....aku buat ni pun utk sonok2...tapi kalo jd side income lagi sonok...dan bertambah2 sonok kalo suami n kengkawan aku bg sokongan...erm...sedey yg teramat aku...dlm pale otak ni banyak yg timbui tapi nak realisasikannya tu aku kene amik masa....nak giveup pun ada...aku suka baca blog org2 yg dah berjaya dari awal...like paper-and-string, sus n d cuteiy felt..memula depa pun cam aku gak...xtau mende main buat jer...tapi bila depa ada support dari family...jln ngan lanco jer rezeki depa...akujeles sebenanyer...cara halal la...tapi kalo xde sokongan pun aku nak cuba gak buat utk hari pendaftaran nnt...januari wait 4 me k...

No comments:

Post a Comment