Monday, December 20, 2010

clip clip clop...

salam sumer,
ha adik-adik...(hehehe cam tua sgt kau tu ummi!!!) mesti korang tertanya2 pehal entry ni dok clip clip clop...hhehehh saje je buat suspen...x suspen pun..:p...sebenornya ummi dah jatuh hati nak buat klip rambut..uols tau tak? (xtauuuuuu..) subuh2 sebelom subuh...(errrrmmmm pening ke ummi ni?)ummi buat klip supaya segala idea ummi tidak terganggu dgn kekacauan umairah...ummi buat munger-munger klip klop ..ummi bagi nama sedap tak??? (baik uols ckp sedap..hehehh) memandangkan ummi ada 2 org puteri...ummi naik syok lak wat clip2 ni..tapi yg ni ada sikit jer tau...kalo nak cepat2 email ummi tau.. jom jer ler kita layan...ummi pun xtau nak berkata per lagi...




 layan sesatu plak..kuning diraja selangor...;)
  baby blue
 oren, ganaz...
 creammmmyy
sweet  pupel...

 sumer2 ni tiada sapa yg punya..moh ler rebut sorang satu...mana yg ada baby gurl kompem comei memakainyer...ummi jual rm3.00/pc sbb ni saiz beso...satupun dah penuh kepala anak tu...mak nak pakai pun comei gak mesti abg suker...hehhehhh k la kengkawan sekian untuk kali ni salam..

No comments:

Post a Comment